zondag 1 januari 2012

De kleur van 2012


Al een keer of drie was ik de winkel uitgelopen, maar toen kocht ik toch dat oranjerode jasje. Het was er ook in kobaltblauw, flessengroen, zwart, grijs, zand; de eigenlijk wat meer voor de hand liggende kleuren, makkelijker te combineren, minder opvallend.
Dat oranjerood bleef echter trekken. 
En de verkoopster voelde dat goed aan, ze attendeerde me op allerlei leuke combi's die er met dat jasje te maken zijn. En ze was het met me eens: niet dragen met blauw en wit (tenzij Nederland europees kampioen voetbal gaat worden uiteraard).
Gekocht dus, dat jasje. En helemaal blij ermee. Vrolijk werd ik ervan, op een druilerige decemberdag. 
De dag erna ontdek ik via hun website dat Pantone deze kleur heeft uitgeroepen tot DE KLEUR van 2012!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...