vrijdag 7 september 2012

Feedback


Een klein jaar geleden ben ik met dit weblog begonnen, het eerste berichtje is van 9 oktober 2011. Een duidelijk doel had ik niet voor ogen, het leek me vooral een manier om allerlei creatieve activiteiten en soms ook opvallende gebeurtenissen of bijzondere www-vondsten vast te leggen. Ik heb er in de loop van de maanden echt lol in gekregen. Soms rollen de onderwerpen gewoon voor de voeten, soms is de drive iets minder. Dat is geen punt, het is immers geen verplichting om een berichtje de wijde wereld in te sturen.
Uit de statistiek die wordt bijgehouden blijkt dat ik een aantal vaste bezoekers heb en verder vooral wat incidentele meekijkers. De laatste groep belandt op mijn weblog via bijvoorbeeld een in Google ingegeven zoekterm of via een pin op Pinterest.


Zo groeide het aantal pageviews geleidelijkaan.
Tot mijn grote verrassing had ik woensdag opeens een "enorm" aantal hits, bijna 5 keer zoveel als gemiddeld. En gisteren weer! Dit is het gevolg van een vraag op het forum van hobbydoos. Dat genereerde veel bezoekjes uit eigen land, en o.a. ook uit Zweden, USA, Canada en zelfs Thailand.
Dat maakt best nieuwsgierig en eerlijk gezegd zou ik het erg leuk vinden als er af en toe eens commentaar gegeven werd via het "opmerkingen veldje" onderaan elk bericht.

So if you visit this blog and read this, please give me some feedback. I would really appreciate your comment.

1 opmerking:

  1. Mag altijd graag even in je "keukentje" kijken. De actie om iedere woensdag iets zelfgemaakt te posten vond ik altijd wel leuk. Dus dat mag van mij wel weer terugkomen. Qua lay-out vind ik het jammer dat de knoopjes zoveel plaats in beslag nemen. Hierdoor valt niet meteen op of er iets nieuws geplaatst is. Maar ga zo voort. Het is een goede inspiratiebron.
    Groetjes Liana

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...