vrijdag 9 november 2012

So far so good

 

Het voornemen om deze keer de draadeindjes direct in te stoppen werkt tot nu toe prima. Inmiddels zijn er 65 squares gehaakt en afgewerkt. Dat is nog lang niet genoeg voor een deken van een beetje behoorlijk formaat! Inmiddels kan ik wel vast een beetje schuiven met de driehoeksvorm. Variaties genoeg, de definitieve keuze is nog niet gemaakt. Iemand een goede suggestie?
Edit: I made a tutorial about how to crochet such a granny. It will be published on november 15 on this weblog.
 

7 opmerkingen:

  1. Hai Anco, wat een prachtig project in de maak! Het lijkt wel quilten, met al die mogelijkheden en verschillende figuren. Geweldig! Hoe maak je deze granny's zo mooi half gekleurd?

    Fijn weekend,
    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maaike,
      wat leuk dat je reageert; en dan direct op twee logjes. ´t Is verrassend eenvoudig om zo driehoekjes te haken in een granny. Je haakt dan niet in het rond, maar keert het werk steeds halverwege om. Misschien een goed idee om daar binnenkort een logje aan te wijden?!
      Leuk blog heb jij!
      Groetjes, Anco

      Verwijderen
  2. ik kan niet kiezen welke ik de leukste vind.. wel wat ik de minst leuke vind.. namelijk de laatste..
    de "pijlen" (een na onderste mogelijkheid)kan je ook nog heen en weer laten gaan.. dus das weer een andere mogelijkheid !

    ik vind dit een leuke blog.. wil graag voger worden.. maar kan nergens vinden hoe je dat kan worden..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke,
      leuke nieuwe suggestie, over het heen en weer laten gaan van de pijlen! Ben het ook met je eens over dat laatste voorbeeld.
      Na jouw reacties heb ik de `volg`knop weer in ere hersteld. Ik had ´m verwijderd, vanwege het wat sneue aantal ----.
      Bedankt zowiezo voor je reactie en je interesse.
      Groetjes, Anco

      Verwijderen
  3. Wat een superleuk idee! Ga ik ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh I love the pattern!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...