woensdag 12 december 2012

Dilemma?


Eerlijk gezegd zou ik liefst een houten kerstboom in huis hebben. Die van linksboven op de foto, zo eentje. De overige familieleden kiezen echter voor een traditionele groene spar, zoals we die altijd hebben. En dan liefst met alle versierselen die we in de loop der jaren verzameld hebben, in alle kleuren van de regenboog.
Ik zal er echt geen punt van maken. Maar mag het dan alsjeblieft dit jaar met pompoms, in een beperkt kleurenpalet? Wit gecombineerd met lichtgrijs en zilver bijvoorbeeld? Of wit met naturel en goud? En misschien een fluo-roze accentje her en der? Pompoms maken, dat is nl. zo'n lekker zen-werkje voor de verloren momentjes en ze doen het leuk in een kerstboom! Bovendien heb ik nogal wat dikke witte wol over, na de eerste (mislukte) lichtcirkel.

2 opmerkingen:

  1. Ik blijf zo'n "kinderboom" liefst met gekleurde lichtjes wel leuk vinden. Beetje sentiment. Kun je best wel combineren met pompoms, lijkt me. Of een klein houten boompje voor jezelf die ieder jaar een stukje groeit.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. min of meer noodgedwongen deden wij een op zijn kop boom dit jaar:
    http://estreachikitu.blogspot.nl/2012/12/en-het-wordt-een-jongetje.html
    ... Ach maak er geen punt van, zoals je al zegt, tis zo weer voorbij:-) en dient tot ieders pret.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...