dinsdag 1 januari 2013

Nieuwjaarswens 2013


Met het idee om dit jaar eens tijdig klaar te zijn maakte ik de notitieboekjes al eind november. Ik vulde ze met zeer divers papier: blanco, gelijnd, met een klein tekeningetje en ook met een paar kleine bruine zakjes. Het kaftje is van wat steviger papier of dun karton en het geheel naaide ik met een dunne katoenen draad aan elkaar. Om het boekje heen vouwde ik een strook overtrekpapier waarop de nieuwjaarswens is geprint. De beoogde enveloppes kregen een extra kleurig accentje met een streep washitape.
Alleen het schrijven van de adresetiketten schoof ik nog even voor me uit. En tja, dan zijn er in de decembermaand allerlei andere activiteiten die aandacht vragen. Het komt er dus op neer dat de kaarten uiteindelijk toch pas weer op het laatste moment de deur uit gingen. Best kans dat ze nog niet overal zijn aangekomen - de wens is echter welgemeend en geldt ook voor elke lezer van dit bericht!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...