maandag 29 april 2013

Oranje


Oranje gebak, oranje vlaggen en slingers, oranje wikkels voor koffie, thee en andere drankjes, oranjebitter, oranje t-shirts en jurkjes, oranje bloemen. Je kunt momomenteel echt niet om deze kleur heen!
Hoewel het nu dan bijna voelt als overkill, is oranje toch ook gewoon een mooie, zonnige kleur. Puur om die reden gebruikte ik 't om een hart te haken van granny squares, in een blauw gestreept peuterdekentje. Recent bestelde ik hier een voorraadje Annell Cotton 8 en omdat ik deze katoen nog niet eerder gebruikte begon ik met een simpel werkje. De katoen is lekker zacht en soepel, tamelijk dun maar best prettig om mee te haken. Ik ben wel benieuwd hoe het er uit ziet na een wasbeurt, dat is altijd even afwachten.
Nu ik de materialen zo bij elkaar zie, valt me op dat de haaknaald ook oranje is en het schaartje blauw.
Dat is puur toeval, zo obsessief ben ik nu ook weer niet --------.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...