zondag 19 mei 2013

Lente?


Vorig jaar om deze tijd verheugde ik me op het vooruitzicht om eindelijk met blote voeten in m'n schoenen te kunnen. En hoewel het nu bijna eind mei is, is de temperatuur zodanig dat de sokken en laarsjes nog steeds in gebruik zijn. De winterjassen zijn wel opgeborgen, maar een sjaal is best prettig bij de huidige kilte. Een zomersjaal, dat dan wel. Deze haakte ik voor dochter M met de Annell katoen, in de kleuren licht abrikoos, abrikoos, oranje en roest. Het patroon is de South Bay Shawlette en dat kun je hier gratis downloaden. Het is een vrij eenvoudig patroon, het haken gaat lekker snel, het resultaat is soepel en luchtig.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sjaal, mooier dan het origineel vind ik:) Is de Annell katoen je goed bevallen? Ik ben tevreden over de Rapido voor dekens en sjaals en dergelijke.
    Dank je wel voor je aardige commentaar op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je bericht terug.
    Ik heb eens rondgekeken op je blog, wat maak je mooie dingen. Ik kom vaker terug:)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Did you follow the directions on the pattern, or did you modify it? Yours is much prettier than the original. I'd like to make one that looks like your finished product.
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. No, I did not modify the pattern. So it must be the yarn (which is a 100% cotton thread, named Annell cotton) --------. Thanks for the compliment.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...