dinsdag 20 augustus 2013

In therapie

Na de operatie aan m'n knie en de daaropvolgende periode van gips en braces is het nu zaak om de normale beweeglijkheid weer terug te krijgen. Onder begeleiding van de fysiotherapie en de eerste weken nog ondersteund door een scharnierbrace moet ik geleidelijk aan de knie weer flexibel maken en de kracht van de bovenbeenspier versterken. Dat is overigens best hard werken! Lopen gaat inmiddels weer aardig goed maar om een beetje safe te kunnen fietsen (je moet ook een noodstop kunnen maken ----) moet de buiging nog een graad of 10 groter worden. Flink oefenen dus op het grondfietsje, waarmee ik geen meter vooruit kom maar waarvan ik de trappers inmiddels wel rond krijg. Als het verder een beetje meezit, kan ik aan het begin van het seizoen weer naar het korfbalveld fietsen. Alleen om te kijken natuurlijk, naar de wedstrijden van dochter M.

2 opmerkingen:

  1. Succes met revalideren, ik weet dat het het soms met de kiezen op elkaar zal gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeffff ouch, I know the feeling of operation, therapy and regaining strength. It is about the only time of my life I wished to see another year sooner rather than later grrr. Hoop jy is vinnig aan die lekker beweeg. Groete!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...