vrijdag 10 januari 2014

Voor de heer des huizes



Het verschil tussen haken en breien blijft hem onduidelijk maar de heer des huizes volgt met belangstelling en verbazing hoe het ene na het andere werkstuk ontstaat. Een van de drie bollen Lang Mille Colori leek me qua kleuren mannelijk genoeg voor een sjaal voor hem. Ik haakte de sjaal in de harlequin steek, waarvan ik eerder dit jaar ook een kussenhoes maakte. Helaas bleek één bol niet genoeg en moest ik er nog een bijbestellen. Die bol kwam lekker vlot en gewoon in een enveloppe als een vacuüm gezogen plat pakje.
O. is erg tevreden met het resultaat en draagt de sjaal inmiddels dagelijks. En dat vind ik natuurlijk dan toch wel hartstikke leuk!

1 opmerking:

  1. Stunning and perfect for the boss!!! I have to try out this pattern soon and love how it works up in a variegated yarn. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...