zondag 10 augustus 2014

Oorverdovende blogstilte


Ten gevolge van allerlei (privé-)omstandigheden waarover ik niet wil uitweiden, is bloggen er de laatste weken niet van gekomen. Geen tijd, geen zin, geen rust. Maar ook: twijfels over het nut van oppervlakkige verhaaltjes in een periode waarin een passagiersvliegtuig uit de lucht wordt geschoten en er op vele plekken in de wereld gevechten plaatsvinden tussen bevolkingsgroepen vanwege verschillen in levensovertuiging. Langzaamaan begint het echter weer te kriebelen en dus ga ik proberen weer in de blog-flow te komen.


Op diverse blogs zag ik voorbeelden van het omhaken van een jute AH-shopper en dat bracht me ertoe om het katoenen exemplaar wat ik ooit bij Lidl kocht onder handen te nemen. Deze boodschappentas is fijn groot, lekker stevig, duurzaam en kan gemakkelijk tot een klein pakketje worden opgevouwen. Leuk om te zien is ie echter niet.


Daarom haakte ik een tas met dezelfde afmetingen en zal de linnen shopper als voering fungeren. Dat zorgt er voor dat het haakwerk niet "uitzakt". Ik moet de bovenranden nog aan elkaar vast naaien en ook de hengsels nog aanpakken.De tas ziet er zodoende wel vrolijker uit. Maar: opvouwen en 'm in een schoudertas meenemen, dat gaat niet meer lukken.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je toch weer bent gaan bloggen! En wat heb je een mooie tas gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad erg leuk dat je de draad weer hebt opgepakt. Ik begon het al te missen.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...